آدرس : تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان بخارست، کوچه 6 ، پلاک 22، واحد 7       تلفن :   02188539720 

جستجو

بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران

زمان تقریبی برای مطالعه: 7 دقیقه
۳.۴
(۷۰)

سلامت دهان و دندان‌ها یکی از موثرترین عوامل در تعیین سلامت جسمی و روانی است. برای مثال مشکلاتی نظیر دندان درد، شکستگی و پوسیدگی دندان، آبسه، حساسیت، ناهنجاری‌های فک و … نه تنها سبب تاثیرات منفی در زیبایی ظاهری افراد و در نتیجه کاهش اعتماد به نفس و حتی در برخی موارد افسردگی می‌شوند، بلکه مشکلات گوارشی را نیز به وجود می‌آورند. از این رو توجه به سلامت دهان و دندان، ترمیم دندان و همچنین برطرف سازی مشکلات ذکر شده بسیار اهمیت دارد. نکته حائز اهمیت دیگر انتخاب یک دندانپزشک متبحر و باتجربه در بهترین کلینیک دندانپزشکی است. زیرا در صورت روی دادن اشتباه ممکن است بیمار دچار عوارض خطرناک و گاها غیرقابل جبرانی شود. از این رو در ادامه ویژگی‌های اصلی بهترین کلینیک دندانپزشکی را به شما معرفی خواهیم کرد.

معرفی کلینیک دندانپزشکی

معرفی کلینیک دندانپزشکی

کلینیک دندانپزشکی به مجتمعی گفته می‌شود که دارای چندین بخش و اتاق و همچنین تجهیزات مورد نیاز و مرتبط با دندانپزشکی می‌باشد. در کلینیک دندانپزشکی مجموعه‌ایی از دندانپزشکان با تخصص‌های مختلف از جمله متخصص ارتودنسی دندان، جراح دندان، کارشناس بهداشت دهان و دندان و همچنین دندانپزشک عمومی و دستیار دندانپزشک مشغول به کار هستند. بنابراین در صورت مراجعه به بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران می‌توانید به باکیفیت‌ترین خدمات دست بیابید.

مراجعه به کلینیک‌ دندانپزشکی دارای مزایای زیادی می‌باشد که برخی از آنها عبارتند از:

  • امکان انجام همه کارهای درمانی در یک مرکز. به عنوان مثال اگر قصد بلیچینگ دندان دارید با مراجعه به یک کلینیک می‌توانید دیگر اقدامات درمانی مانند پر یا عصب کشی کردن را نیز انجام دهید.
  • ساعت کاری منعطف. خوشبختانه بسیاری از کلینیک‌های دندانپزشکی به صورت ۲۴ ساعت و حتی در تعطیلات نیز باز می‌باشند.
  • حضور دندانپزشکانی با تخصص‌های مختلف.

لازم به ذکر است که کلینیک‌های دندانپزشکی علاوه بر خدمات درمانی، خدمات مرتبط با دندانپزشکی زیبایی (Cosmetic Dentistry) نیز ارائه می‌شود. شاید این سوال پیش بیاید که دندانپزشکی زیبایی چیست؟ به انجام کارهایی نظیر بلیچینگ، ارتودنسی، پروتزهای دندانی و … که باعث زیبایی می‌شوند و جنبه درمانی ندارند، دندانپزشکی زیبایی می‌گویند.

اهمیت ویزیت‌های دوره‌ای دندانپزشکی

اهمیت ویزیت‌های دوره‌ای دندانپزشکی

معمولا اکثر افراد زمانی به دندانپزشک مراجعه می‌کنند که دچار دندان درد، شکستگی، عفونت، حساسیت و … شده‌اند یا به کامپوزیت، ونیر یا ایمپلنت دندان نیاز داشته باشند. مراجعه در چنین شرایطی دیر است و احتمالا دندان‌ها آسیب دیده‌اند و از عمر و استحکام آنها کم شده است. در نتیجه به زمان و هزینه بسیار زیادی برای درمان این آسیب‌ها می‌باشد. این در حالیست که در صورت مراجعه به موقع به کلینیک دندانپزشکی نه تنها از آسیب به دندان‌ها و سایر بیماری‌های ناشی از آن جلوگیری می‌شود بلکه به پرداخت هزینه‌های گزاف نیز نیاز نخواهد بود.

یکی دیگر از علل اصلی اهمیت مراجعه منظم و دوره‌ایی به دندانپزشک جلوگیری از تخریب دیگر دندان‌های سالم است.

توجه داشته باشید که قبل از مراجعه به دندانپزشک و انجام ویزیت‌ دوره‌ایی بهتر است به برخی نکات توجه نمایید. این نکات عبارتند از:

اولین و مهم‌ترین نکته انتخاب یک کلینیک دندانپزشکی یا یک دندانپزشک ماهر است. چرا که بهره بردن از دانش و تجربه یک دندانپزشک خوش اخلاق تجربه خوبی را برای شما رقم می‌زند.

دومین مورد که از اهمیت بسیاری برخوردار است لیست داروهای مصرفی و سابقه پزشکی می‌باشد. از آنجایی که برخی از بیماری‌های زمینه‌ایی باعث ایجاد محدودیت در انجام برخی درمان‌های دندانپزشکی می‌شوند بهتر است حتما در مورد داروها و پیشینه پزشکی خود با دندانپزشک صحبت کنید.

سومین نکته برداشتن دفترچه بیمه است. اگرچه بسیاری از شرکت‌های بیمه شامل خدمات مربوط به دندانپزشکی نمی‌شوند اما ممکن است نیاز به انجام آزمایش، گرفتن عکس بنویسد و یا تجویز دارو باشد.

اهداف دندانپزشکی دکتر بنیانیان

اهداف کلینیک دندانپزشکی آرکا

 دندانپزشکی دکتر بنیانیان با بکارگیری مدرن‌ترین و به روزترین تجهیزات و همچنین همکاری بهترین و مجرب‌ترین دندانپزشکان ارائه دهنده انواع خدمات درمانی و زیبایی می‌باشد. اهداف این کلینیک عبارتند از:

  • ارائه خدمات تخصصی، جدید و حرفه‌ایی دندانپزشکی
  • بهره‌گیری از تکنولوژی‌ها و تجهیزات به روز
  • ارائه باکیفیت‌ترین خدمات با مناسب‌ترین هزینه
  • جلب رضایت بیماران و مراجعین

خدمات ارائه شده در بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران

خدمات ارائه شده در بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران

خدماتی که در کلینیک دندانپزشکی به بیماران عرضه می‌شوند به سه دسته درمانی، زیبایی و ترمیمی تقسیم می‌شوند. خدمات درمانی شامل پوسیدگی دندان، جرم‌گیری، عفونت دندان و لثه، عفونت ریشه، دندان درد و … می‌باشد.

خدمات زیبایی، همانطور که از نامشان پیداست برای زیباسازی دهان و دندان مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای مثال، سفید کردن دندان‌ها یا بلیچینگ، اصلاح طرح لبخند، لمینت و … در دسته خدمات زیبایی قرار می‌گیرند. خدمات ترمیمی نیز شامل عصب‌کشی، پر کردن دندان و … می‌شود.

ویژگی‌های بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران

ویژگی‌های بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران

۱. محل مناسب

اولویت شما در انتخاب محل مناسب برای کلینیک دندانپزشکی بسیار اهمیت دارد. کلینیک باید دسترسی راحتی به وسایل نقلیه عمومی داشته باشد. همچنین رفت و آمد با ماشین شخصی نیز نباید شما را برای پیدا کردن جای پارک دچار مشکل کند. در نتیجه دارا بودن پارکینگ و آسانسور می‌تواند مزیت بسیار خوبی به شمار آید.

۲. تجهیزات و امکانات موجود در کلینیک

کلینیک دندانپزشکی خوب در تهران باید پیشرفته‌ترین تکنولوژی‌های روز دنیا را داشته باشد تا بتواند خدمات بهتری به مشتریان خود ارائه دهد.

۳. فضای ضدعفونی‌شده و استریلیزه

فضای کلینیک دندانپزشکی باید به صورت مداوم ضدعفونی شود تا درصد انتقال بیماری‌های مختلف کاهش یابد.

۴. پرسنل حرفه‌ای

تمامی پرسنل در کلینیک دندانپزشکی باید رفتاری خوب با مراجعان داشته باشند. در نتیجه داشتن مهارت برای برقراری ارتباط امری کاملا ضروری است.

۵. نوبت دهی برنامه‌ریزی شده

نوبت دهی در کلینیک دندانپزشکی اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند سبب ایجاد بی‌نظمی و اختلال در روند کاری کلینیک و دندانپزشکان شود.

چطور بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران را پیدا کنیم؟

چطور بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران را پیدا کنیم؟

امری بدیهی است که هدف همه کلینیک‌های دندانپزشکی ارائه خدمات مرتبط با سلامت دهان و دندان است. امروزه شاهد افزایش روز افزون تعداد این کلینیک‌ها هستیم. با وجود تعداد بیشمار این کلینیک‌ها کدام را می‌توان با خیال راحت انتخاب نمود؟ یکی از بهترین روش‌ها مراجعه به سایت‌ کلینیک مورد نظر و کسب اطلاعات درباره انواع خدمات ارائه شده، تجهیزات مورد استفاده و رزومه دندانپزشکان کلینیک می‌باشد. علاوه بر این خواندن و بررسی نظرات دیگر بیماران و مراجعین نیز کمک چشمگیری در انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران به شما خواهد کرد. با انجام تحقیقات این چنینی می‌توانید با خیالی آسوده خود را به دست دندانپزشکان کلینیک منتخب خود بسپارید.

برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی به چه مواردی باید توجه داشت؟

برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی به چه مواردی باید توجه داشت؟

برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی باید به موارد زیر دقت کنید:

  • تجربه کاری و حرفه‌ای دندانپزشکان
  • مجهز بودن به امکانات و تجهیزات مختلف و به‌روز
  • پر کردن زمان انتظار بیماران
  • برخورد مناسب و حرفه‌ای پرسنل

بهترین کلینیک دندانپزشکی چه تجهیزاتی باید داشته باشد؟

بهترین کلینیک دندانپزشکی چه تجهیزاتی باید داشته باشد؟

همانطور که گفتیم امکانات و تجهیزاتی که در کلینیک دندانپزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد، اهمیت دارد. از جمله تجهیزاتی که باید در کلینیک دندانپزشکی وجود داشته باشد، عبارتند از:

  • وجود یونیت دندانپزشکی شامل، صندلی، ساکشن، کاسه کراشوار، تابوره، کمپرسور، میز پزشک و …
  • داشتن دستگاه‌هایی مانند آمالگاتور، مینی پیزون، کاویترون، لایت کیور، رادیوگرافی دندان، رادیوگرافی سفالومتری و …

محیط بهترین کلینیک دندانپزشکی

محیط بهترین کلینیک دندانپزشکی

از آنجایی که اکثر افراد هنگام مراجعه به پزشک و دندانپزشک دچار اضطراب و استرس می‌شوند، محیط بهترین کلینیک دندانپزشکی می‌بایست القا کننده آرامش و آسودگی خاطر به بیمار باشد. عامل مهم دیگر که سبب کاهش این نوع اضطراب و ترس می‌شود نحوه برخورد و میزان صبر دندانپزشکان و دیگر پرسنل کلینیک می‌باشد. نحوه پاسخگویی به سوالات مراجعین باید به گونه‌ایی باشد که مراجع با آرامش کامل سوالات خود را بپرسد. همچنین سالن انتظار باید به گونه‌ایی طراحی شده باشد که مراجعه در زمان انتظار از نشستن روی صندلی‌ها احساس خستگی نکند و خود را در محیطی دوستانه ببیند.

ارزش های ما

ارزش های ما

منظور از واژه «ارزش‌ها» باورها و اصول اجرایی است که تیم متخصص ما هنگام انجام اقدامات درمانی و تصمیم‌گیری‌های روزانه به آن پایبند هستند و هنگام برقراری ارتباط با دیگران آنها را راهنمایی می‌نمایند. از دیگر ارزش‌های تیم دندانپزشکی دکتر بنیانیان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پیروی از اصول و معیارهای دینی و اخلاقی هنگام برخورد و ارتباط کارشناسان، دندانپزشکان و سایر کارکنان با بیماران
  • ارائه خدمات با کیفیت فارغ از هر نژاد و مذهبی
  • مدیریت و برنامه ریزی به نحو احسنت
  • اهمیت به پیشرفت علم و پژوهش
  • ارزیابی دقیق چگونگی عملکرد تمام بخش‌های مختلف کلینیک
  • پایبندی به اصول مرتبط با ایمنی مراجعین و کارکنان
  • تلاش برای پیشرفت و بهبود دائمی در خدمات

درمان مبتنی بر شواهد

تمامی خدمات زیبایی و درمانی ارائه شده در دندانپزشکی دکتر بنیانیان براساس به روز ترین متدها و منابع است.

راحتی در درمان

از آنجایی که ما در دندانپزشکی دکتر بنیانیان از مدرن‌ترین تجهیزات و متدهای درمانی استفاده می‌کنیم، پروسه بسیار راحت و با حداقل میزان درد و سختی انجام می‌شود.

انتخاب آگاهانه

ما در دندانپزشکی دکتر بنیانیان برای انتخاب بهترین و موثرترین درمان نظرات بیماران را مورد توجه قرار می‌دهیم. سپس با مشورت با بیماران روش نهایی درمان تعیین می‌شود.

پرسنل و کادر مجرب این مرکز

پرسنل و کادر مجرب این مرکز

همانطور که پیش‌تر گفتیم بهره‌گیری از پرسنل و کادر مجرب و باتجربه یکی از عوامل مهم هنگام انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی است. دندانپزشکی دکتر بنیانیان با بهره گیری از پرسنل و کادر درمانی و اداری با تجربه، خونگرم، خوش اخلاق و از همه مهم‌تر متعهد خدمات درمانی و زیبایی را بالاترین سطح کیفیت ارائه می‌دهد.

همه چیز در مورد بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران که باید بدانید

همه چیز در مورد بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران که باید بدانید

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم هنگام انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی در تهران توجه به برخی از نکات از جمله حضور دندانپزشکان و متخصصان باتجربه، استفاده از تجهیزات به روز و مدرن و ارائه انواع خدمات دندانپزشکی ( از کشیدن دندان گرفته تا کامپوزیت دندان) توجه نمود. در واقع هدف اصلی بهترین کلینیک دندانپزشکی ارائه خدمات به بهترین نحو و در نتیجه جلب رضایت بیمار است.

نتیجه گیری

ما در دندانپزشکی دکتر بنیانیان خدمات بسیار متنوع از جمله لمینت دندان، ارتودنسی، کامپوزیت دندان، روکش دندان، جراحی دهان و فک و … را با بالاترین سطح کیفیت و همچنین استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته ارائه می‌دهیم. از مزایای مراجعه به کلینیک دندانپزشکی می‌توان به بهره گیری از خدمات کاملا تخصصی، پرسنل مجرب، حرفه‌ایی و متعهد، محیطی آرامش بخش و دوستانه و … اشاره نمود.

توجه نمایید برای دریافت تمامی خدمات دندانپزشکی می‌توانید از شنبه تا پنجشنبه به صورت حضوری و یا آنلاین نوبت دریافت نمایید.

سوالات متداول

۱. پر کردن دندان چگونه است؟

پر کردن دندان در مواردی که دندان ترک خوردگی، شکستگی و پوسیدگی داشته باشد برای بیمار انجام می‌شود. در این روش ترمیمی، دندانپزشک بخش پوسیده دندان را برمی‌دارد و قسمت خالی شده دندان را با آمالگام یا کامپوزیت پر می‌کند. در صورتی که فرد از دندان‌های خود مراقبت نکند، ممکن است دندان دچار عفونت یا آسیب‌های جدی شود که پر کردن آن دیگر فایده‌ای نخواهد داشت.

۲. آیا خمیردندان‌های سفید‌کننده بر روی سفیدی دندان تأثیر دارند؟

این نوع خمیردندان‌ها فقط لکه‌هایی که بر روی سطح دندان وجود دارد را پاک می‌کنند و تغییر رنگی در خود دندان ایجاد نمی‌کنند.

۳. عصب کشی یا درمان کانال ریشه چگونه است؟

روت کانال یا عصب کشی دندان یکی از مواردی است که در آن بخش نرم و داخلی دندان از بین می‌رود. در روش عصب کشی تمامی عفونت داخل دندان از بین رفته و ریشه دندان به صورت کامل خارج می‌شود. هدف از انجام عصب کشی، از بین بردن ریشه دندان، تمیز کردن کانال ریشه و پر کردن آن برای جلوگیری از عفونت دندان می‌باشد. در برخی موارد ممکن است درمان ریشه دندان تا دو جلسه طول بکشد. این نوع درمان برای جلوگیری از احساس درد هنگام غذا خوردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین زمانی که پوسیدگی دندان به ریشه رسیده باشد.

۴. درمان کانال ریشه چه مزایایی دارد؟

با درمان ریشه، فرد دیگر دردی در دندان خود احساس نخواهد کرد. با استفاده از این روش می‌توان از کشیدن دندان جلوگیری کرد. ممکن است بگویید که درمان کانال ریشه، عمر دندان را از حالت عادی کم‌تر خواهد کرد. باید بگوییم که با استفاده از این روش درمانی می‌توانید از دندان طبیعی خود استفاده نمایید و هزینه گزافی برای ایمپلنت و جایگزینی دندان پرداخت نکنید. در نتیجه با استفاده از درمان کانال ریشه می‌توان از پرداخت هزینه‌های زیاد ایمپلنت جلوگیری نمایید.

۵. چگونه متوجه شوم که کانال ریشه عفونت دارد؟

اگر یکی از علائم ذکر شده در زیر را داشتید، کانال ریشه شما دچار عفونت شده است:

  • درد دائمی
  • تیره شدن رنگ دندان
  • حساس شدن دندان‌ها به غذا و نوشیدنی‌های گرم و سرد
  • داشتن التهاب و ورم در گونه و لثه
  • رشد توده بر روی لثه

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳.۴ / ۵. تعداد آرا: ۷۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری مطلب در:

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دانلود سریال ترکی

سلام هزینه ها چرا نمیزنید

دکتر بنیانیان

با سلام کلیه هزینه ها در سایت هست

مطالب و مقالات مرتبط :