آدرس : تهران، خیابان شهید بهشتی، خیابان بخارست، کوچه 6 ، پلاک 22، واحد 7       تلفن :   02188539720 

جستجو

بهترین کلینیک دندانپزشکی در شمال تهران

زمان تقریبی برای مطالعه: 12 دقیقه
۳.۶
(۸۰)

گاهی اوقات، به دلیل بروز مشکلات در سلامت دهان و دندان و چکاپ ماهانه یا سالانه، نیاز داریم تا به سراغ بهترین متخصصان دهان و دندان شناخته شده در نزدیکی محل زندگی خود برویم. افرادی که ساکن مناطق شمالی تهران هستند، می‌بایست برای دریافت خدمات مربوط به دندان و دهان، به بهترین کلینیک دندانپزشکی در شمال تهران مراجعه نمایند.

اگر به دنبال بهترین کلینیک دندانپزشکی در شمال تهران هستید، از شما دعوت می‌کنیم تا آخر این صفحه را با ما همراه باشید….

بهترین کلینیک دندانپزشکی در شمال تهران را از کجا پیدا کنیم؟

بهترین کلینیک دندانپزشکی در شمال تهران را از کجا پیدا کنیم؟

پیدا کردن بهترین کلینیک برای دریافت خدمات درمان دندان و دهان، همواره کاری چالش‎انگیز بوده و نیازمند صرف وقت و پرسش از آشنایان و دوستان است.

گاهی اوقات، برای پیدا کردن کلینیکی که خدمات حرفه‌ای مانند ایمپلنت، کامپوزیت دندان و… را ارائه می‌دهد، از نزدیکان خود درباره تجربه  و نظرشان سوال می‌پرسیم و از آن‌ها می‌خواهیم نمونه کار انجام شده را به ما نشان دهند.

کلینیک مورد نظر، می‌بایست از نظر مسافت به ما نزدیک بوده و در عین حال، خدمات خود را به نحو احسن ارائه دهد. افرادی که در محدوده شمال تهران سکونت دارند، برای پیدا کردن بهترین کلینیک دندانپزشکی تهران، علاوه بر پرس و جو از دوستان و نزدیکان، می‌توانند با جستجو در اینترنت و مطالعه خدمات کلینیک‌های مختلف، شناخت بهتری از خدمات ارائه شده و کیفیت آن‌ها داشته باشند.

جستجو در اینترنت و خواندن نظرات کاربران مختلف، می‌تواند به شما کمک کند تا دایره تحقیق خود را از اطراف خود به محدوده وسیع تری گسترش دهید و با تمامی گزینه‌های موجود و اطلاعات کامل آن‌ها آشنا شوید. اکثر کلینیک‌های ارائه دهنده خدمات دهان و دندان، لیست خدمات و پزشکان متخصص خود را در سایت شخصی خود بارگذاری کرده و در اختیار عموم قرار داده‌اند.

همچنین، با کمی جستجو در اینترنت، می‌توانید به تالار‌های گفتگویی که برای نظردهی کاربران ساخته شده‌اند سر بزنید و از تجربیات آن‌ها استفاده کنید.

در چه صورت باید به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرد؟

در چه صورت باید به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرد؟

سوالی که برای برخی از افراد پیش می‌آید این است که چه زمانی باید برای انجام معاینه یا درمان، به متخصص دهان و دندان مراجعه کنیم؟ پاسخ به این سوال به علائم و نشانه‌هایی که فرد مشاهده می‌کند بر می‌گردد. به عنوان مثال، برخی از علائم وجود دارند که در کوتاه مدت رفع می‌شوند. چنین علائمی، مشکل ساز و خطرناک نیستند و نیازی به مراجعه به کلینیک برای درمانشان وجود ندارد.

به طور کلی، از آن جایی که‌ بخش زیادی از دندان قابلیت ترمیم را ندارد و همچنین انواع مختلفی از بیماری‌های دهان و دندان وجود دارد که اکثر افراد هیچ شناختی از آن‎ها ندارند، متخصصان توصیه می‌کنند که در صورتی که احساس می‌کنید علائم غیر عادی‌ای در دهانتان وجود دارد، برای انجام معاینه مراجعه نمایید.

بوی بد دهان

یکی از اولین علائم وجود عفونت و التهاب در لثه، بوی بد است. در صورتی که عفونت لثه به سرعت شناسایی و درمان نشود، احتمال ابتلا به بیماری پریودنتیت وجود دارد.

بوی بد ناشی از عفونت لثه، با مسواک کشیدن و استفاده از نخ دندان و دهانشویه از بین نمی‌رود و بلافاصله پس از نظافت دهان بر می‌گردد. بهتر است برای ریشه‌یابی بوی بد دهان، هر چه سریع‌تر به متخصص دهان و دندان مراجعه کرده و در صورت تجویز دارو و دستورالعمل‌های لازم، درمان را شروع نمایید.

لکه‌ها و زخم‌های دهانی

زخم‌هایی که در اثر تبخال، آفت، سایش بریس‌های ارتودنسی، سایش دندان‌های تیز یا شکسته و… به وجود می‌آیند، می‌توانند در دراز مدت باعث بروز مشکلات زیادی شوند. از آنجایی که محیط دهان دائما مرطوب است، زخم‌های دهانی کمی دیرتر از زخم‌های سطح پوست بهبود می‌یابند.

با این حال، چنانچه زخمی در دهان دارید که پس از یک هفته بهبود نیافت و یا بدتر شد، بهتر است برای انجام معاینه، به متخصص دهان و دندان مراجعه نمایید.

همچنین، وجود لکه بر روی بافت دهان و یا دندان‌ها، می‌تواند نشانه وجود مشکل در سلامت دهان و دندان باشد.

مشکل در غذا خوردن

گاهی اوقات، به دلیل وجود مشکل در ناحیه دهان، فرد نمی‌تواند به راحتی غذا را بجود و یا آن را ببلعد. در چنین شرایطی، می‌بایست علت و منشا مشکل پیدا شود و بلافاصله درمان شروع شود؛ چرا که عدم درمان و به تعویق انداختن آن، می‌تواند باعث وخیم‌تر شدن اوضاع شده و تعداد مراجعات و هزینه‌های بیشتری را در پی داشته باشد.

التهاب و خونریزی

التهاب و خونریزی لثه، نیازمند بررسی به موقع و شروع بلافاصله درمان است. چنانچه در هنگام مسواک زدن یا کشیدن نخ بین دندان‌های خود دچار خونریزی می‌شوید و یا احساس درد دارید، این احتمال وجود دارد که به بیماری لثه یا همان ژنژیویت دچار شده‌اید.

در صورتی که ژنژیویت را درمان نکنید، احتمال اینکه به دندان‌هایتان آسیب وارد شود و دچار پریودنتیت شوید وجود دارد. اگر می‌خواهید دندان‌های خود را از دست ندهید، می‌بایست التهاب لثه را در همان مراحل اولیه درمان کنید.

سردرد‌های صبحگاهی

دندان قروچه یا براکسیسم اختلالی رایج است که به دلایل مختلفی ظاهر می‌شود. افرادی که در خواب دندان قروچه دارند، معمولا پس از بیدار شدن از خواب، سردرد‌های صبحگاهی را تجربه می‌کنند. در صورتی که به چنین عارضه‌ای دچار هستید، می‌توانید با مراجعه به متخصص دهان و دندان و درخواست راهکار مناسب از او، این مشکل را به راحتی حل نمایید.

خشکی دهان

خشکی دهان اگر فقط برای چند روز مداوم باشد، مورد نگران کننده‌ای نیست. در صورتی که برای هفته‌ها و ماه‌ها دچار خشکی دهان شده‌اید و با مصرف مایعات در طول روز، این مشکل حل نشده است، می‌بایست برای انجام معاینه به متخصص دهان و دندان مراجعه کرده و علت تولید نشدن بزاق را بررسی نمایید.

دلیل این توصیه این است که خشکی دهان می‌تواند شرایط برای آسیب بیشتر به دندان‌ها و لثه را فراهم کند.

درد دندان

درد یکی از رایج‌ترین و شناخته شده‌ترین مکانسیم‌ها برای آگاه‌سازی بدن است که وجود مشکل و ایراد را نشان می‌دهد. اگر با وجود درد، ظاهر دندان‌ها و لثه شما عادی به نظر می‌رسد، این احتمال وجود دارد که منشا درد از درون لثه یا دندان باشد و قبل از گسترش آن، می‌بایست اقدامات لازم انجام شوند.

بهتر است درد‌های خفیف و شدید دهان را جدی گرفته و برای انجام معاینه، به متخصص دهان و دندان مراجعه نمایید.

لکه‌های سفید روی دندان

وجود لکه‌های سفید روی دندان، نشان دهنده مرحله اولیه پوسیدگی است که در آن، باکتری‌ها با تولید اسید و آسیب به مینای دندان، باعث حل شدن آن می‌شوند. با اینکه ممکن است ظاهر دندان چندان هم بد به نظر نرسد، اما ممکن است دندان دچار پوسیدگی وسیعی شده باشد و نیاز باشد قبل از رسیدن پوسیدگی به عصب، ترمیم شود.

طعم فلز

طعم فلز در دهان می‌تواند به دلیل خونریزی باشد. وجود طعم فلز در دهان یکی از علائم بیماری التهاب لثه است و در صورت عدم درمان، می‌تواند در دراز مدت باعث به وجود آمدن مشکلات بیشتری شود. در نتیجه، بهتر است پس از مشاهده این علائم، به متخصص دهان و دندان مراجعه نمایید.

حساسیت دندان یا لثه به سرما یا گرما

اگر در زمان نوشیدن یا خوردن غذاهای گرم یا سرد دچار درد می‌شوید، این احتمال وجود دارد که لثه یا دندان شما دچار مشکل شده و به معاینه توسط متخصص نیاز داشته باشد.

خدمات دندانپزشکی ارائه شده در بهترین کلینیک های دندانپزشکی در شمال تهران

خدمات دندانپزشکی ارائه شده در کلینیک دندانپزشکی شمال تهران

مراقبت دائم از دهان و دندان‌ها، به شرطی که جنس مینای دندان خوب باشد و فرد مشکل سلامتی خاصی نداشته باشد، می‌تواند شما را تا آخر عمر از لذت دندان‌های سالم و طبیعی بهره‌مند کند. با این حال، در برخی از شرایط، به هر دلیلی دندان‌ها و یا لثه دچار مشکل می‌شوند و می‌بایست جهت انجام درمان لازم، به متخصص دهان و دندان مراجعه نمایید.

دندانپزشکی دکتر بنیانیان بهترین کلینیک دندانپزشکی شمال تهران است که طیف وسیعی از خدمات را به مراجعین خود ارائه می‌دهد. ما در دندانپزشکی دکتر بنیانیان، با بهره‎گیری از جدید‌ترین و بهترین متد روز دنیا و همچنین پیشرفته‌ترین تجهیزاتی که توسط متخصصین با تجربه‌مان بکار گرفته می‌شوند، سعی بر ارائه خدماتی با کیفیت به شما عزیزان داریم.

برخی از مهم‌ترین خدمات کلینیک ما عبارتند از:

اسکیلینگ و جرم گیری

پلاک‌ها و جرم‌های دندانی، به مرور زمان روی یکدیگر انباشته شده و سطح بیرونی دندان را می‌پوشانند. در صورتی که این پلاک‌ها سریعا حذف نشوند، می‌توانند منجر به آسیب به لثه و دندان‌ها شوند. جرمگیری و اسکیلینگ یکی از بهترین روش‌ها برای حذف پلاک‌های دندانی است که توسط ابزارهای خاصی نظیر مسواک چرخان، خمیر پولیش و… انجام می‌شود.

فیشورسیلانت

فیشورسیلانت نوعی درمان است که برای پر کردن شیار‌های عمیق دندان‌ها (معمولا دندان‌های آسیاب) استفاده می‌شود. در این متد، ابتدا دندان به خوبی تمیز شده و سپس روی سطح جونده را با ماده‌ای پلاستیکی می‌پوشانند. در صورتی که سیلانت به درستی اعمال شود، می‌تواند باعث بالا رفتن مقاومت دندان و به تعویق انداختن پوسیدگی شود.

این روش درمانی معمولا برای کودکان در نظر گرفته می‌شود.

پر کردن دندان

چنانچه سطح دندان آسیب دیده باشد، می‌بایست قبل از سرایت آلودگی به عصب، پوسیدگی با ابزار‎های مناسب از دندان خارج شده و دندان با ماده‌ای مناسب پر شود. برای پر کردن دندان، از مواد مختلفی نظیر آمالگام که به رنگ طوسی است و همچنین مواد همرنگ دندان استفاده می‌شود.

درمان‌های ترمیمی-زیبایی

درمان‌های ترمیمی-زیبایی برای بهبود ظاهر دندان انجام می‌شوند و شامل موارد زیر هستند:

  • باندینگ: باندینگ به منظور درمان دندان‌های لب پر شده، ترک خورده، فاصله‎دار از هم، تغییر رنگ داده شده و یا دندان‌هایی که به هر دلیلی شکل ظاهر زیبایی ندارند، بکار می‌رود. از آنجایی که رزین به کار رفته در این درمان مستعد تغییر رنگ و ساییدگی است، بهتر است هر چند سال یکبار برای بررسی و تغییر رزین آن اقدام نمایید.
  •  ونیر: ونیر به لایه نازکی که از جنس رزین یا سرامیک است گفته می‌شود. برای انجام این درمان، ابتدا سطح کوچکی از دندان تراش داده می‌شود و سپس ونیر بر روی قسمت جلویی آن چسبانده می‌شود.

اگر جنس این ونیر از کامپوزیت باشد در اصطلاح به آن کامپوزیت دندان و اگر جنس ونیر از سرامیک باشد به آن لمینت دندان گفته می شود.

  •  روکش یا انله: روکش بر خلاف ونیر، کل دندان را می‌پوشاند و در زمانی که دور تا دور دندان دچار آسیب شده است مناسب است. در مقابل، انله تنها سطحی از دندان که دچار آسیب شده است را پوشش می‌دهد و برای زمان‌هایی که کل سطح دندان دچار آسیب نشده، مناسب است.

عصب کشی (روت کانال)

پالپ یا عصب دندان، ناحیه‎ای بسیار آسیب‌پذیر است که وظیفه تامین مواد غذایی و اکسیژن به دندان را بر عهده دارد. چنانچه پالپ به هر دلیلی آسیب ببیند و یا دچار عفونت شود، تنها درمان ممکن، خارج‌سازی آن و پر کردن روت کانال است.

کشیدن دندان

حفظ دندان به وسیله روش‌های مختلف، هدف دندانپزشکی مدرن است. با این حال، ممکن است آسیب یا پوسیدگی به قدری شدید باشد که چاره‌ای بجز کشیدن دندان وجود نداشته باشد. همچنین، دندان‌های عقل نهفته و یا دندان‌هایی که با زاویه نامناسب رشد کرده‌اند نیز نیازمند کشیدن هستند؛ چرا که این دندان‌ها را نمی‌توان در جای مناسب خود قرار داد.

کشیدن دندان، می‌بایست توسط متخصص دهان و دندان و با استفاده از ابزار مناسب انجام شود. گاهی اوقات، موقعیت دندان به صورتی است که برای کشیدن آن، به عمل جراحی نیاز است.

ساخت دندان مصنوعی

دندان مصنوعی هم به صورت فوری و هم به صورت غیر فوری آماده و در دهان گذاشته شده و جای دندان‌های از دست رفته را پر می‌کند. در روش فوری، زمانی که هنوز بیمار چندین دندان درون فک دارد، همان روزی که برای کشیدن دندان اقدام می‌کند، دندان مصنوعی در داخل دهان کار گذاشته می‌شود. از آن جایی که پس از التیام فک، تغییراتی در آن صورت می‌پذیرد، احتمالی اینکه دندان مصنوعی شل شود وجود دارد.

دندان مصنوعی غیر فوری چند ماه پس از کشیدن دندان‌ها، درون فک جاسازی می‌شود و احتمال شل شدن و افتادن آن کمتر است.

ساخت نایت گارد

گارد شبانه دهان که برای محافظت از دندان‌ها و دهان در طول شب استفاده می‌شود، هم به صورت آماده در داروخانه‌ها و هم به صورت سفارشی (توسط دندانپزشک ساخته می‌شود) وجود دارد. گارد‌های آماده‌ای که در داروخانه‌ها موجود هستند، به صورت کلی ساخته می‌شوند و ممکن است با موقعیت دندان‌های فرد سازگاری نداشته باشند. از این جهت، بهتر است برای ساخت یک نایت گارد سفارشی، به کلینیک معتبر مراجعه کرده و از متخصص بخواهید نایت گارد را با توجه به قالب دندان‌ها و فک شما بسازد.

ایمپلنت دندان

زمانی که دندان به طور کامل از دست رفته باشد، جای خالی آن را با روشی به نام ایمپلنت دندان پر می‌کنند. در این روش، یک پایه تیتانیومی در فک بیمار جایگذاری می‌شود و پس از طی شدن دوره بهبودی، تاج دندان روی آن قرار می‌گیرد. این روش نیازمند عمل جراحی و انجام مراقبت‌های بعد از آن است.

ارتودنسی

یکی از خدمات تخصصی و ویژه بهترین کلینیک دندانپزشکی در شمال تهران انجام درمان ارتودنسی است. درمان ارتودنسی به منظور قرار دادن دندان‌ها در موقعیت مناسب خود انجام می‌گیرد. در این روش، بریس یا پلاک‌های متحرک بر روی دندان قرار داده شده و توسط یک سیم محکم، به یکدیگر متصل می‌شوند. متخصص ارتودنسی با تنظیم صحیح بریس‌ها و سیم‌ها، می‌تواند دندان‌ها را به سمت موقعیت مناسب هدایت کند.

ویژگی یک دندانپزشک خوب در شمال تهران

ویژگی یک دندانپزشک خوب

برای داشتن انتخاب صحیح از میان متخصصان دهان و دندان، باید برخی از فاکتور‌های مهم را بررسی نمایید. برخی از ویژگی‌های یک متخصص دهان و دندان خوب عبارتند از:

  •       تجربه و سابقه درخشان؛
  •       تخصص کافی و لازم برای انجام درمان‌های خاص (مانند ارتودنسی و…)؛
  •       تبحر و بکارگیری جدید‌ترین و بروز‌ترین ابزار‌های مدرن؛
  •       رعایت کامل بهداشت در محیط کاری؛
  •       امکان دسترسی در ساعات کاری و بعضا در ساعات غیر کاری (برای موارد اورژانسی)؛
  •       وقت‎دهی معقولانه و مناسب؛
  •       داشتن رفتار و گفتار مناسب در محیط کاری.

موارد بالا، تضمین می‌کنند که مختصص تا حد قابل قبولی برای انجام درمان دهان و دندان مناسب بوده و صلاحیت لازم را دارد.

انتخاب کلینیک دندانپزشکی خوب در شمال تهران

انتخاب کلینیک دندانپزشکی خوب در شمال تهران

سوالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که بهترین کلینیک دندانپزشکی در شمال تهران باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا برای مراجعه و انجام درمان مناسب به نظر برسد. برای انتخاب یک کلینیک خوب، باید موارد زیر را بررسی نمایید:

مکان کلینیک

مکان قرارگیری کلینیک، باید تا حد امکان نزدیک به محل زندگی یا کارتان باشد. در صورتی که کلینیک به شما نزدیک باشد، می‌توانید به راحتی رفت و آمد نمایید و مشکلی از بابت تاخیر نداشته باشید.

بازبینی

بهتر است تمام مطب‌هایی که از طریق پرس و جو از دوستان یا اینترنت پیدا کرده‌اید را لیست کنید و درباره‌شان از افراد مختلف سوال بپرسید. با نوشتن مزایای و معایب هر کدام از این کلینیک‌ها، می‌توانید در پایان یک جمع‌بندی داشته باشید و بهترین تصمیم را اتخاذ کنید.

مرور وبسایت‌ها

اکثر کلینیک‌ها، دارای یک وبسایت برای معرفی کار و حرفه‌شان هستند. با مراجعه به وبسایت کلینیک و مشاهده گالری تصاویر و لیست متخصصان، می‌توانید دید کلی از نحوه انجام خدمات آن داشته باشید. علاوه بر این، می‌توانید با کمی جستجو در سایت  از ساعت کاری، انواع خدمات، قوانین، استراتژی‌ها، نحوه نوبت‎دهی، نوع بیمه قابل قبول و… مطلع شوید.

بازدید حضوری

یکی از کارهایی که به انتخاب کلینیک مناسب کمک می‌کند، این است که به صورت حضوری به کلینیک مراجعه کرده و شخصا مواردی مانند نحوه رفتار پرسنل، شیوه ارائه خدمات، نظافت محیط و… را بررسی نمایید.

نوبت‎گیری

پس از بازدید و بررسی لیست‎تان، باید برای دریافت نوبت اقدام نمایید. اگر می‌خواهید عجولانه تصمیم نگیرید، بهتر است در یک یا چند کلینیک دیگر نیز نوبتی برای معاینه بگیرید و نظر متخصصان دیگر را جویا شوید.

دسترسی آسان

منظور از دسترسی آسان، نزدیک بودن کلینیک به محل زندگی‌تان نیست. گاهی اوقات، کلینیک مورد نظر به خانه شما نزدیک است اما نمی‌توانید به راحتی برای یک هفته یا یک ماه بعد، نوبت خود را اخذ کنید. بهتر است کلینیکی که انتخاب می‌کنید، بهترین جدول زمانی را از نظر نوبت دهی داشته باشد.

ارائه خدمات اورژانسی

چه بخواهید و چه نخواهید، گاهی اوقات موارد اورژانسی حتی در صورت رعایت تمامی موارد لازم، پیش می‌آیند. کلینیک خوب، باید حتی در خارج از ساعات ادارای، جوابگوی مشکلات اورژانسی مراجعین خود باشد و بتواند به آن‌ها کمک کند.

تحصیلات و تجربه کادر درمان

شاید این مورد، یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید در زمان انتخاب کلینیک مناسب رعایت کنید. تحصیلات کادر درمان، با کیفیت خدماتی که ارائه می‌دهند رابطه مستقیم دارد. در نتیجه، بهتر است به دنبال کلینیکی باشید که از پزشکان با تجربه و متبحر تشکیل شده است.

بیمه دندانپزشکی

اگر می‌خواهید در هزینه‌ها صرفه‎جویی نمایید، کلینیک مورد نظر شما می‌بایست با شرکت یا سازمانی که شما را بیمه کرده است، همکاری داشته باشد. بدین صورت، هزینه‌های درمانی‌تان تا حد قابل توجهی کمتر می‌شود.

رعایت بهداشت و ظاهر کلینیک

بسیاری از بیماری‌ها و عفونت‌های پس از درمان، به دلیل محیط غیر استریل و آلوده محل درمان است. از این رو، هر چه ظاهر کلینیک بهتر باشد و همچنین رعایت بهداشت در آن با وسواس بیشتری انجام گیرد، احتمال بروز عفونت و بیماری کمتر می‌شود.

نحوه رفتار پرسنل کلینیک

تمامی پرسنل کلینیک، می‌بایست رفتاری دوستانه و مودبانه داشته باشند. با تماس با کلینیک و مراجعه حضوری به آن جا، می‌توانید تا حد بسیاری زیادی رفتار پرسنل را تحلیل کرده و بررسی‌های لازم را انجام دهید.

تجربه بیماران قبلی

مراجعه به قسمت نظرات کاربران (وبسایت)، خواندن نظرات در صفحه‌های اجتماعی (مانند اینستاگرام و..) و حتی صحبت با بیماران منتظری که در سالن انتظار کلینیک هستند، می‌تواند به شما کمک کند تا یک دید کلی از نحوه ارائه خدمات و تبحر کادر درمانی داشته باشید.

احساس راحتی با دندانپزشک

احساس راحتی و اعتماد یکی از مواردی است که حتما باید آن را لحاظ کنید. با کمی تحقیق و همچنین مراجعه حضوری برای انجام معاینه، می‌توانید تا حد زیادی نسبت به کادر درمانی، شناخت داشته باشید.

دندانپزشک اطفال در شمال تهران

دندانپزشک اطفال در شمال تهران

حفظ دندان‌های شیری و آشنایی کامل با روش‌های محافظت از آن‎ها، کمک می‌کند تا کودک بتواند برای مدت زمان بیشتری، دندان‌های شیری را حفظ کرده و با پوسیدگی و خرابی زود هنگام مواجه نشود.

مراقبت از اینگونه دندان‌ها، از سن ۱ سالگی شروع شده و تا ۷ سالگی ادامه دارد. با نگهداری بهتر، می‌توان این دندان‌ها را تا حتی ۱۲ سالگی نیز حفظ نمود.

دندانپزشکی دکتر بنیانیان با تیم متخصص دهان و دندان اطفال که در زمینه رفتار صحیح با کودکان و درمان تخصصی درمان‌های شیری تخصص و تبحر بالایی دارند، به کودک شما کمک می‌کند تا سلامت دهان و دندان‌ها را در بهترین حالت ممکن حفظ نموده و از بروز مشکلات ناخواسته جلوگیری نماید.

متخصص ایمپلنت دندان در شمال تهران

متخصص ایمپلنت دندان در شمال تهران

یکی از تخصصی‌ترین خدماتی که در دندانپزشکی دکتر بنیانیان واقع در شمال تهران ارائه می‌شود، انجام ایمپلنت است. تیم حرفه‌ای ایمپلنت ما شامل پزشک متخصص جراحی ایمپلنت، متخصص بیهوشی و سایر کادر درمانی است.

محیطی که جراحی ایمپلنت در آنجا انجام می‌شود، کاملا استریل و بهداشتی است و از هر لحاظی، خیالتان از بابت تجهیزات و ابزار جراحی، راحت خواهد بود.

چنانچه قصد انجام ایمپلنت را دارید و می‌خواهید جای خالی دندان را به بهترین شیوه ممکن پر نمایید، می‌توانید جهت رزرو وقت مشاوره و صحبت با متخصص ایمپلنت، با اطلاعات تماس مندرج در صفحه تماس با ما و یا فرم نوبت دهی را پر نمایید.

درمان ارتودنسی در کلینیک دندانپزشکی شمال تهران

درمان ارتودنسی در کلینیک دندانپزشکی شمال تهران

دندان‌های بهم ریخته، ظاهر خوبی برای چهره ندارند. بسیاری از افراد، به دلیل بهم ریختگی دندان‌هایشان دچار کمبود اعتماد به نفس می‌شوند و نمی‌توانند در هر موقعیتی، بخندند یا صحبت کنند. یکی از بهترین راه حل‌های ممکن برای رفع چنین مشکلی، انجام ارتودنسی است.

اگر به دنبال انجام ارتودنسی در مجهز‌ترین و بهترین کلینیک دندانپزشکی در شمال تهران هستید، خبر خوبی برایتان داریم! دندانپزشکی دکتر بنیانیان ، با تیم متخصصین ارتودنسی خود که در این زمینه دارای تجربه و مهارت لازم هستند، به شما کمک می‌کند تا با جدیترین روش‌های روز دنیا، دندان‌های خود را مرتب کرده و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

دندانپزشکی زیبایی در بهترین کلینیک دندانپزشکی شمال تهران

دندانپزشکی زیبایی در بهترین کلینیک دندانپزشکی شمال تهران

انجام خدمات زیبایی مانند بلیچینگ دندان، لمینت، کامپوزیت و… برای دندان‌هایی که دچار لکه یا آسیب شده‌اند، می‌تواند لبخند را بهبود داده و اعتماد به نفس را افزایش دهد. دندانپزشکی دکتر بنیانیان به عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی شمال تهران، مفتخر است که توانسته در ارائه خدمات زیبایی دهان و دندان، در رتبه بالایی قرار داشته باشد و نظر مثبت مراجعین خود را جلب نماید.

امکانات مدرن در بهترین کلینیک دندانپزشکی شمال تهران

کلینیک دندانپزشکی مدرن

با پیشرفت تکنولوژی و ارائه دستگاه‌ها و ابزار آلات جدید، دیگر خدمات دندان و دهان مانند ۱۰۰ و حتی ۵۰ سال پیش انجام نمی‌شود. دندانپزشکی دکتر بنیانیان ، با در اختیار داشتن جدید‌ترین و بروز‌ترین تجهیزات روز دنیا و بکارگیری متخصصین با تجربه که با مدرن‌ترین شیوه‌های درمانی آشنا هستند، به شما عزیزان کمک می‌کند تا از خدماتی با کیفیت و نوین بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

آیا هر زمان که متوجه چیز مشکوکی در ناحیه دهان و دندان خود شده‌ام باید به متخصص دهان و دندان مراجعه کنم؟

خیر. برخی از اوقات، علائم و نشانه‌های زودگذر نشان دهنده مشکلات غیر خطرناک هستند. در صورتی که علائم پس از یک الی دو هفته همچنان باقی ماند و یا شدت آن‌ها بیشتر شد، می‌بایست برای معاینه به متخصص مربوطه مراجعه نمایید.

قبل از مراجعه به دندانپزشکی، باید چه کارهایی انجام دهم؟

پاسخ: قدم اول، انتخاب کلینیک مناسب است. سپس از بین تیم پزشکی، باید متخصص مناسب را برگزینید. داشتن انتخاب درست، نیازمند صرف وقت نسبتا زیاد برای بررسی و پرس و جو است.

چرا دندانپزشکی دکتر بنیانیان، به عنوان یکی از بهترین کلینیک‌های دندانپزشکی در شمال تهران شناخته می‌شود؟

برخی از ویژگی‌های دندانپزشکی دکتر بنیانیان که آن را از سایر کلینیک‌ها جدا می‌کند عبارتند از: تهویه مناسب، استفاده از جدید‌ترین و بروز‌ترین دستگاه‌ها و متد‌های روز دنیا، بکارگیری سیستم هوشمند تعیین وقت و نوبت دهی، امکان نوبت دهی آنلاین، امکان عضو شدن در باشگاه مشتریان و استفاده از خدمات ویژه اعضا، ارائه خدمات به غیر فارسی زبان‌ها، داشتن معماری نوین و آرام‌بخش …

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳.۶ / ۵. تعداد آرا: ۸۰

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک گذاری مطلب در:

اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
تازه‌ترین
قدیمی‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
aryarom

مرسی دکتر گرامی

مطالب و مقالات مرتبط :